Jag såg på programmet Kobra idag. Det går på onsdagar kl. 21.30, med repris torsdagar kl. 12.10.
Fick då en idé om att samla folk omkring mig, folk som har idéer om spelutveckling och hur man kan skapa engagemang kring olika frågeställningar genom att spela spel tillsammans. Spel som en del av kulturen.