Det finns så mycket bra idéer ute i stugorna hos folk. Vi behöver bara komma fram till och finna ett sätt att öppna ventilerna så att kreativiteten får blomma.
Om man kunde samla idé-sprutorna så de kan få bubbla ur sig allt utan att bli bromsade eller kritiserade, då hade mycket varit vunnet.
Där har vi de frön som kan växa till ett bättre samhälle.
Jag vill ha en rejäl hjärn-storm!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar